Ford C-Max Energi

Ford C-Max Energi 2013m. Pirmi kilometrai.

Pirma pažintis su Ford C-Max Energi 2013m. (pirmos modifikacijos). Galiu iš karto pasakyti, jog pojūtis kitos negu su 2015 m. (antros modifikacijos). Buvo įveikti pirmi 72km, iš jų 12km miesto ribose (užmiestyje ~100km/h / 80km/h, ieste keletas šviesaforų, o greitis dažniausias 60km/h).

Taigi trumpai apie energijos sanaudas, kurios buvo sunaudotos įveikti šiuos pirmus kilometrus. Skaičiai pateikti tiesiog iš Ford dashboard statistikos.  Viso nuvažiuota 71,7km, iš jų 36,5 EV km, t.y. hybrid elektriniai kilometrai. Ford programinė įranga paskaičiavo, jog 100 km būtų sunaudota 4,5 ltr, o šiam atstumui nuvažiuoti buvo sunaudota 3,2ltr benzino, ir 2,7 kWh elektros energijos. Nebuvo galimybės ir laiko prisijungti įrangos ir pažiūrėti kaip iš tikrųjų veikia pirmos modifikacijos C-Max Energi, bet panašu, jog ir šiame variante sugeneruota energija hybrid rėžimu yra “išminusuojama” iš sunaudotos energijos statistikos (Fordo marketingas). Įkrauta buvo 5,6kWh. Tad pinigais gaunasi taip: Jeigu elektra 0.091Eur/kWh ir benzinas 1,20Eur/l, tuomet 71,7 km įveikti kainavo – 4,35eur už 72 km. Tad proporcingai pirmas šimtas kilometrų po įkrovimo apytiksliais skaičiavimais gautųsi apie ~6 Eur. Neblogai.

Tad ateinantčias dvi savaites teks daugiau pavažinėti su šiuo 2013 m. modeliuku, ir bus daugiau post’ų apie patirtį ir skirtumus tarp šio ir 2015 m. C-Max Energi (antros modifikacijos).

Dalintis:

6 thoughts on “Ford C-Max Energi 2013m. Pirmi kilometrai.

    1. Iš esmės tai techniškai tas pats, išskyrus tam tikras interjero/eksterjero detales-smulkmenas.
      Jeigu nelabai pastabus žmogus, pastebės tik dashbord’o interfeiso skirtumus. Bet ir į tai, kaip supratau, žmonės nesigilina 🙂
      Pati centrinė SYNC2 identiška.

      Žinoma, komplektacijos/įrangos lygiai bendru atveju skirtumais nelaikoma.

      1. Ačiū už atsakymą. Bet rašote, kad “Galiu iš karto pasakyti, jog pojūtis kitos negu su 2015 m. (antros modifikacijos).” Tai man ir įdomu, kas čia skiriasi 🙂 Nepykite, bet paklausiu čia, jei nesunku, atsakykite. Niekur nerandu aiškios ir tikslios informacijos.
        1. Benzininio variklio blokas špižinis ar aliuminis ?
        2. Pavarų dėžė – variatorius firmos Aisin ? HF-35 ?
        3. Benzininis variklis užvedamas nuo 12V ar nuo aukštos įtampos baterijos ?
        4. Galimas rekuperacijos stiprumo reguliavimas ?
        5. Nepastebėjote salono šildymo galios trūkumo ypač kur auto be autonominio šildymo ?

        Ačiū už atsakymus 🙂

        1. Sveiki,

          Tiesiog abu automobiliai 2013 ir 2015 suteikia skirtingą pojūtį. nors abu lyg ir tie patys, bet kartu ir skirtingi. Skirtumą, manau, įtakoja rida, prieš tai buvusios US ekspotacijos niuansai, dashboard UI skirtumai (nors tai daug kam neaktualu), gal net salono spalvinė gama 🙂

          O kodėl nerandate informacijos? Reikia ieškoti.. Apie špižių tikrai nieko nežinau, atsiprašau 🙂

          Regeneracija reguliuojama tik stabdžio paspaudimo eiga, tol kol užtenka variklio sukuriamos
          pasipriešinimo galios. Jeigu važiuodami pastebėjote, tai prieš beveik sustojant, skydelyje informaciją pasiekia Break Coach. Jeigu 100%, tai nuo pats stabdžio pedalo paspaudimo iki pat sustojimo visa kinetinė energija pateko į Hybrid bateriją.
          Salono šildymo galios tikrai užtenka, visgi EV rėžimu veikia 5kW tenas 🙂 Plius jis per kokias 2min pakelia aušinimo sistemos ‘C iki minimalios normos. Vėlgi tai privalumas tiek Energi, tiek Hybrid versijoms.

  1. Galima nusistatyti, kad pašildytu benzinu (nors veikia EV), taip sutaupysit 5 kw 🙂
    Benzininis kuriamas nuo 12v baterijos…

    Kol kas labai patenkintas Energi…

    1. Taip, galima 🙂 Bet kol užtenka kWh darbo dienomis pirmyn-atgal, norisi apsimesti EV 🙂

      Taip, kuriasi nuo 12V baterijos, bet po to “persimeta” ant didžiosios. Taip?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *