Ford C-Max Energi

Ford C-Max Energi 66km kruizas.

Mūsų išbandytas Ford C-Max Hybrid SEL ieško naujo šeimininko, kuris yra tikras elektrinės pavaros entuziastas. Apie įspūdžius skaitykie čia, o visi kiti detalūs parametrai automobilio skelbime čia.,

Taigi su 2013 m. Ford C-Max Energi Plug-In Hybrid viskas paruošta pilnai registracijai ir eksplotacijai. Prieš kelias dienas teko pavažiuoti apie 66 km nuo taško A iki taško B. Ir tuo pačiu specialiai stebejau kuro ir elektros energijos sanaudas. Maršruto keliai buvo su greičio apribojimais 70~90 km/h. Visur panašiai buvo važiuota +10 km/h. O gavosi štai kas. Pradėjus važiuoti baterija buvo įkrauta ir EV rėžimu prognozavo apie 28 km (užmiesčio keliais). Pirmi 8 kilometrai EV 80~90 km/h ir paskutiniai 10km EV – 90~100 km/h bei 5 km EV miesto rėžimu 40~60 km/h. Galutinėje stotelėje Ford programinė įranga prognozavo dar 7 km EV. Neblogai. Visi kiti km įveikti Hybrid rėžimu.
Vidutinės sanaudos gavosi 4,8 l/100 km, tad sunaudota 3,1 l/66 km. Iš viso tiek EV ir Hybrid rėžimu sugeneruota elektros energija nuvažiuota ~29,4 km iš 65,7 km bendrų kilometrų bei 2,9 km sugeneruota stabdant su 83% regeneracijos efektyvumu. Tik verta pastabėti, jog kaip ir 2015 m. C-Max Energi, taip ir 2013 m. Ford C-Max Energi sugeneruotas kWh išminusuoja iš sunaudotos energijos. Keistas sprendimas, bet nieko čia jau nepadarysi.

Tad skaičiuojant tos dienos kainomis, kai 95 benzino kaina 1,10 €/l ir elektra 0,09 €/kWh, ~66 km kainavo nuvažiuoti viso apie 2,93 €. Kai tokio didesnio svorio ir aukštesniam automobiliui, manau, jog visai nieko rezultatas, kai klimato kontrolė dirbo pagal paskirtį, o muzika grojo garsiau negu to norėtų uošvė 🙂

Jeigu bus galimybė, ateityje pabandysiu tiksliau pastudijuoti sanaudas važiuojant su 2015 m. C-Max Energi apie 108 km atstumą įveikiant greičiu pagal GPS greičio parodymus, t.y. tiksliai tiek, kiek kelio limitai: 70/90 km/h ir pan.

 

 

 

 

 

 

 

P.S. Taip pat verta paminėti, jog šis konkretus puikus 2013 m. Ford C-Max ENERGI ieško naujo savininko. Domina? Apžiūrėkite čia.

Dalintis:

6 thoughts on “Ford C-Max Energi 66km kruizas.

  1. Sveiki, jei ne paslaptis, su kokia tiksliai įranga nustatomas baterijos SOH ? Ačiū !

  2. Sveiki. Jei ne paslaptis, kokiu konkrečiai įkrovikliu įkraunate ? Amerikiniai 110V būna pavogti, bet kokiu atveju vis tiek netinka, o tokie https://www.elintacharge.com/lt/ikrovimo-kabeliai/sae-j1772-type1-to-schuko-with-controlbox-16a didelio pasitikėjimo nekelia. Tai kuo gi savo garaže įkrauti ? 🙂 Elinta ten turi ir tų stotelių, kaina kosminė, ir man neaišku, kas ten tokio įmontuota kad tiek kainuoja ? Nuotėkio rėlė, automatukas, niekam nereikalingas skaitiklis, sumauta ant DIN bėgelio ir viskas. Bet ten jie rašo, kad tipo komunikuoja su elektromobiliu. Ir ką te komunikuoja ? Atjungs perkaitus ? Pasidalinkite savo patirtimi 🙂 Ačiū !

    1. Sveiki,

      Garaže EV ir PHEV dažniausiai įkraunami su DIY stotele. Viena fazė, max 40A. Tokios EVSE yra tik keturios. Ir visos Lietuvoje. Nekomercinis produktas. Elinta iš dalies teisingai tašo, jog komunikuoja su automobiliu, nes EVSE šiek tiek kalbasi su juo per “pilot”.

      O išvagia ne tik EVSE. Bet dažinausiai – taip 🙂 Bet galima pasiguosti, jog rugpjūčio mėnesį Ford’as aštaukė ir keičia visus iki tol pagamintus “kabelius” dėl perkaitimo ir gaisro tikimybės. Tad šiuo metu, turint omenyje saugumą, iš jų naudos jokios, nes oficialiai pripažinta, jog nesaugu. Na, nebent patinka žaisti su uginimi 🙂

      1. Sveiki, dar norėjau paklausti, o kaip žinoti, ar automobilio vidinis įkroviklis palaiko 50Hz? Ant originalo parašyta 110v ir 60Hz, ne 50/60 Hz o tik 60. Nebus taip, kad vidinis įkroviklis po kurio laiko susvils?

        1. Oi, čia jau klauskite savo elektriko… Fizikos miesto olimpiadose II ir III vietas esu laimėjęs, bet tai buvo senai, tad kai kas jau užsimiršę.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *