Ford C-Max Hybrid

Ford C-Max Hybrid

Ford C-Max Hybrid

Teko proga kelis kartus pavažiuoti ne ENERGI, bet su paprastu Hybrid. Viso apie 250km. Na ir ką gi – nors čia nėra “rozetės”, baterijos dydis kaip žibintuvėlio, bet važiuoja …tikrai smagiai. Lyginant Energi su Hybrid, pastarasis sveria apie 130kg mažiau, bet važiuojant šis svoris jaučiasi tik posūkiuose – ENERGI stabilesnis dėl žemiau esančio svorio centro. Tad ENERGI didesnė-EV baterija yra sunkesnė, bet kartu tai ir privalumas.

Lyginant ENERGI Hybrid rėžimą (EV Hold) ir paprasto Hybrid važiavimą, pastarasis “dirba” taip pat, bet dashbord’e paprasčiau – nėra tokio detalaus sąnaudų skaičiavimo. Bet čia dėtalės, į kurias daugelis nekreipia dėmesio.

Benzino (energijos) sanaudos

Pagrindinis įveiktas kilometražas buvo naujoje Via Baltica atkarpoje tarp Kauno ir Marijampolės – naujas kelias ir ko gero pats geriausias Lietuvoje! Taigi, džiaugiantis ir mėgaujantis autopilotu su nustatytu 105km/h, vidutinės benzino sąnaudos buvo apie 5,5l/100km po 68km prieš lengvą vėjuką ir 69km pavėjui. Nelijo, švietė saulutė, lauke buvo apie 15’C. Pavyzdžiui po pirmųjų 68 km vidutines benzino sanaudos buvo 5,5 l/100km, o viso sunaudota 3,79l benzino. Minėtiems 68 km buvo įveikti ir 23,2 km važiuojant vien tik Hybrid sugeneruota ir regeneruota elektros energija.

Viena iš paskutinių ilgesnių atkarpų buvo įveikta mieste, apie 25 km, ir pavyko užfiksuoti kažką stebuklingo. Stengiantis kiek galima išnaudoti Hybrid elektros variklį (kaip žinote patirties su ENRGI jau yra nemažai), tai pavyko kažkoku būdu išgauti 4,8l/km. Čia be A/C, bet mieste, judant su srautu. Kiek galima ilgiau stabdant ir stabdymo kinetinę energiją paverčiant elektros energija į Hybrid bateriją (>90%).

Reziumuojant, galiu drąsiai teigti, jog važiavimo komfortas ir benzino sanaudos, elektros variklio suteikiamas sukimo momentas, manau tikrai priverčia raudonuoti 1,9 Tė-Dė-I tiek mieste, tiek užmiestyje. Iki 🙂

Dalintis:

4 thoughts on “Ford C-Max Hybrid

  1. Jei kompiuteris rodo teorines sanaudas 5,5, tai realiai tenka supilti 6-7l/100km. Bet kuriuo atveju tai daugiau nei 1,9 TDI. Tą patvirtina ir reali statistika, ir teorija: “In a similar way, initially the EPA rating in hybrid-gasoline mode was 43 mpg‑US (5.5 L/100 km; 52 mpg‑imp),[43] but it was later downgraded to 38 mpg‑US (6.2 L/100 km; 46 mpg‑imp) ” . Elektos variklio sukimo momentas 240, TDI 250 (nechipuoto). Ir svarbiausia tokiem 1.9 TDI jau kokia 30 metų …

    1. Čia jau reikia aiškintis, kas yra toji “reali” statistika 🙂 Daug visokios statistikos yra. Palyginimas buvo su 1,9TDI 81kW 225Nm quattro mechanika.
      Sukimo momentas šiuo atveju pas C-MAX Hybrid/Energi yra “instant”, kai tuo metu dyzelyje dar tik susikabina sankamba, įsisuka turbina ir t.t.
      Visumoje šiuo konkrečiu bendru mano atveju Hybrid su minėtu dyzeliu sanaudomis litrais pagal dashboard ir degalin4s faktą 1:1. Energi šiek tiek daugiau, nes reikia
      tempti didesnę bateriją.

  2. Daugiausia naudoju http://www.spritmonitor.de statistiką. Taip pat su savo Roomster Sport nuvažiuotų 149017 kilometrų, supiltų 8622,7 litrų statistika. O ji gaunasi 5,7 l/100km, nors borto kompiuteris paprastai rodo 5 (kartais ir 4,2). (Tiesa žiemą rytais 15 min kieme šildau ). Nesu matęs mašinos, kad borto kompiuteris atitiktų kolonėlės rodmenis. Paprastai mašinos “sportiškumas” matuojamas trijuose greičio diapazonuose 0-60, 0-100 ir berods 80-140. Abejoju kad 80-140 gautųsi “instant”. Grįžtant prie “spritmonitor” duomenų, PRIUSas kur kas ekonomiškesnis už C-MAX, bet kokį įperkamą hibridą rinktis, jei į žemesnius kaip 160cm auto net nežiūri… Bet kuriuo atveju dėkoju už apžvalgėles, nesitikėjau lietuviškai net rasti.

    1. Niekada tiksliai nesutaps borto kompo ir kolonėles paskaičiavimai. Arba su išimtimis. Plius kolonėlės ir maksimaliai išnaudoja leidžiamą įpilamų degalų kiekio paklaidą 🙂 Kaip vienas degalinės savininkas sakė: viskas proto ribose 🙂
      Asmeniškai tiksliausiai sanaudas, lyginant su degaline, rodydavo MB W169, po to Audi B5. Yra patirties su Toyota, tai jis +2ltr kone kiekvieną kartą.
      Iki 140km/h instant nesigautų, nes elektros variklis betoc tik iki 136km/h 🙂 Po to tik VDV.
      Priusio ekonomiškumas nėra toks, kad būtų vertas jo dizaino kaip bendros visumos 🙂

Leave a Reply to TDI Cancel reply

Your email address will not be published.