Chevrolet Volt

Volteris ir pavasariniai kilometrai.

Volteris Chevy volt

Visai nesenai buvo laikas, kai Volteris gan ilgą laiką gaudavo darbų tik po ~10 km/savaitę. Tai vakar už tą visą beveik prastovėtą laiką atsiėmė iš karto nevaikiškai: 349 km, 9h ryto iš kiemo, 21h į kiemą. Taigi, prie skaičių, nes jie vis dar aktualūs. Ačiū.

Maršrutas: Kauno miestas – per Grigiškes iki Jaruzalės / Santariškių. Antroje dienos pusėje Iš miesto prie Trakų per tuos pačius gražius Trakus į Prienus, šiek tiek kabinant Marijampolės sav. Ir taip po 12h pasiekiant tą patį kiemą Kauno mieste. Įveikta 349 km. Greitis +0+15 km/h labai ramiai, bet su lenkimais nelaukiant kol nusileis Saulė. Verta paminėti (nes sanaudas įtakojo) bendrai Laikinojoje Sostinėje ir dartinėje sostinėje prie šviesaforo “skaudėjo” vienam BMW 3er, Civic’ui ir net pirmos kartos KIA Soul EV. Patys kalti… O Volteriui, išvažiuojant iš Kauno miesto, skaudėjo nuo X5 M50d. Trasoje lenkė tik V6 TDI ir šiaip įdomios egzotikos: smagu, jog tokių yra keliuose.

Sanaudos iš viso: 24.3 kWh (iš jų 14.2 kWh ekologiškos iš atsinaujinančių šaltinių) + 12.75l 95 Pro.

Išlaidos: Elektros energija 1.10 € naktinė + 1,80 € UniPark rozetė + ~15€ benzinas + 1,80 Unipark parkingas + kita energija į skolą. Tad viso už kelionę apie 19,70 Eur + langų skystis, nes nemažai reikės papildyti.

Išvados: Labai apytiksliai: 5,65 Eur/100 km su įskaičiuotu parkingu, nes kartu ir buvo įkraunama baterija. Tiesiog be parkingo įkrauti nėra kaip. Bet apie Unipark dalykus ir jų rozetę bus dar atskirai kitos savaitės pradžioje, nes pateikiau kelis klausimus. Įdomu, koks bus jų komentaras.

O šiaip. Labai, netgi labai smagus pasivažinėjimas po tokių prastovų.

Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − 6 =