Chevrolet Volt

Chevrolet Volt Gen2: 18 mėnesių draugystės.

Chevrolet Volt
1G1RC6S5XHU115809
`

Kartais gyvenimas pagreitina ir atneša tokius įvykius, kurie patys paplanuoja į priekį taip, kad planuose nenusimato automobilio. Blogiausiu atveju – jo nereikės visai. Geriausiu – po pusmečio vėl bus leidžiama saugiai naudotis. Taip, kartais tokia griežta įvykiai susiję su medicina. Tad kadangi jau kokius du mėnesius buvo planas pavasarį Volterį pasikeisti truputį didesniu auto ir su didesne prošvaista, tad buvo priimtas sprendimas nespėlioti, kaip dėliosis įvykiai, ir perleisti jį į kitas geras rankas.

Per 18 mėnesių draugytės su Volteriu nuriedėta ~21k km. Tris kartus daugiau negu su prieš tai turėtu Pūkiu (su Sync3). Pagrindinė priežastis, kodėl keičiau Pūkį į Volterį buvo ta, jog persikėlus ofisui į Kauno miesto centrą, šaltuoju metu nebeužtekdavo BEV rėžimo. O BEV išlepino. Iš principo norėjosi mieste judėti tik elektronų pagalba. Ir kadangi jau jautėsi, jog C-Max Energi EV mode jau tapo “ankštas”, buvo priimtas sprendimas keisti į Volterį. Šis automobilis taip pat turi savo istoriją. Kas skaitote, žinote, man automobilis nėra tik daiktas ar tik transporto priemonė iš taško A į tašką B. Man automobilis turi turėti savo šarmą, turi turėti savo istoriją. Man netinka kokia nors vadybininko “nupersta” Škoda, nes ji neturi dvasios. Man automobilis turi turėti prasmę. Taip jau yra: turiu draugų, kurie taip yra įsitikinę apie vyną, kiti – apie maistą, kiti – apie knygas, ir nemažai tų, kuries tas pats automobilis yra hobis.

Eksplotacijos niuansai

Elektromobilių parkavimo leidimai

Kaip ir visada, pradžioje draugystės pakeista alyva variklyje, variklio aušinimo skystis, stabdžių stiprintuvo skystis, laikas nuo laiko papildytas langų plovimo skystis (jo sunaudoju nežmoniškai daug, labai patinka švarūs langai – spėkite, ką dažnai veikiu, kol į Nissan Leaf bateriją teka elektronai greito įkovimo stotelėje?) :). Su maždaug ~10% paklaida, galima sakyti, jog su Voleriu nuvažiuoti 1 km, skaičiuojant vien tik energijos sąnaudas, buvo apie 0,037 Eur, arba ~3,70 € / 100 km. O važiavimas tikrai aštresnis negu su Pūkiu vien dėl to, jog tai skirtingi automobiliai savo esybe. Bet kokiu atveju iš eko pusės, Volteris taupė 2x lyginant su kokiu nors VW 2 ltr dyzeliu.
Bet kaip visada, lyginti lyginti tiesiogiai taip negalima., nes mano atveju, ekonomija ne pagrindinis faktorius.
Bonusas: darbo dienomis taip pat taupėsi parkavimo mokestis, kuris sudarytavo apie 42 €/mėn sumą. Viso per laikotarpį 750€ (500€ /12 * 18) Daugiau info apie automobilių parkavimą Kauno mieste ir leidimus elektromobiliams čia. Bet vėlgi. Tas nujotas klausimas, kurį vis dar užduoda kiti: “ar tauposi”? Mano atveju ne, nes įmonė turėjo požeminį parkavimą pačiame Kauno centre :). Tad daugelis sakys, jog tai nesiskaito, bet tuomet reikia paminėti, jog parkavimą gaudavo ne visi darbuotojai. Todėl vėlgi kiti niunasai. Tuo pačiu verta paminėti, jog nuo 2022 m balandžio 1d. Kauno mieste PHEV nebegali nemokamai parkuotis, tad ši galima suma yra kaip ir taupymas.

Gedimai ir/ar nesklandumai

Taip jau yra, jog genda viskas, nes tai natūralu. Taigi, ir Volteris per visą šį laiką susidūrė su nesklandumais. Bet galbūt galima sakyti, kad tik su vienu neskaldumu: sugedo rato greičio jutiklis, dar kitaip tarp žmonių vadinamas “ABS daviklis”. Apie šį atvėjį esu aprašęs čia.
Ir viskas. Visa kita buvo tiesiog jau atsiveštų randų iš JAV tvarkymas. Arba koki nors DIY patobulinimai, kurie man labai patinka, bet svarbi sąlyga – turi būti subtilūs 🙂

Taigi, prieš pat laiko pradžią, kuomet nebegalėsiu naudotis automobiliu minimum 6 mėnesius, Volteris išvyko į naujus namus “link pajūrio”, ir reikia tikėtis, gerus namus (tikrai pažadėjo rūpintis, nes ir su turimu automobiliu naujas savininkas buvo geras :))

O kas toliau?

Visada ateina laikas kažką keisti, nes reikia dinamikos gyvenime. Tad ir šį kartą susidėliojo prioritetai ir norai, bet juos paspartino planinės medicinos procedūros. Tiek Ford C-Max Energi turėjo savo šarmą, kurį “išaugau”, tiek ir Chevrolet Volt turėjo savo žaismingumą, kuris man labai tiko ir lipo. Gaila, kad Chevroletas pabandė savo technologiją ir ją užgesino. Tai tiesiog idealus variantas. Reikia tikėtis, jog Nissan su naujuoju Qashqai pasiūlys tokį patį PHEV sprendimą kaip ir turėjo Chevis.
Volteris labai smagus automobilis, komfortiškas, labai smagus užmiestyje, provokuojantis miesto sraute. Galbūt žema sėdėsena šiek tiek glumina kamščiuose, nes visada sędi žemiau visų 🙂 Bet man patinka žema sėdėsena, tad čia buvo privalumas man.

Taigi. Ši istorija baigėsi. Tikėkimės, jog pavasarį prasidės kita istorija. Bus naujas etapas, nauji potyriai, naujos emocijos, bet dar iki galo neaišku su kuo. Tad neišsijunkite elektros, jau greitai jungsim nauja elektrinę pavarą 🙂


Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

20 + 12 =