Nissan Leaf

Tronis ir Kaunas-Vilnius-Kaunas.

Kaunas-Vilnius-Kaunas

Kartais kyla noras ir su senuku Leaf’u nuvažiuoti iki sostinės. O kodėl gi ne? Ir sekasi, mano nuostabai, kartais net ir gerai, turint omenyje tai, jog situacija su įkrovimo taškais blogėja su kiekvienu mėnesiu. Kol kas.Taigi, iš namų pajudama su 90% SOC. Kauno mieste įsisuka apie 25 km.

Prieš išvažiuojant iš miesto, (1.) Urmo DC įsikraunama 2,5 kWh dėl visa ko.

2. Elektrėnų LIDL’e – 10 kWh.
3. Ignitis ON Vilniuje – 11,7 kWh.
4. Ignitis ON Vilniuje – 1 kWh (dėl visa ko).
5. Vievyje LAKD – 13,7 kWh.
6. Žalgirio Arena – ~14 kWh iki 100% SOC.

Grįžtama į kiemą su 86% SOC, t.y. panašiai tiek, kiek ryte (tad tarkime -2 kWh).

Buvo naudojama mokama (~15 kWh) ir nemokama (~ ~38 kWh) elektros energija. Viso ~53 kWh. Pinigine išraiška (vieša privati ir naminė privati elektra) gavosi apie 8,60 €. Viso per dieną nuvažiuota ~308 km sunaudojant minėtas 53 kWh, kas sudaro 17,2 kWh/100 km. Tad šios konkrečios kelionės 100 km elektros sanaudos eurais yra apie 2,79 Eur.

Pradžioje minėjau, jog kelionė sėkminga. Dėl ko? Dėl to, jog nei vienoje (tiek mokamoje, tiek nemokamoje) įkrovimo stotelėje nereikėjo laukti eilės. Šiam laikotarpiui tai yra neįtikėtinas pasisekimas.



Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

eight − 7 =