Įkrovimo stotelės

Apie įkrovimo infrastruktūrą Lietuvoje. 2022 birželis

Greito įkrovimo stotelė Islandijos pl. Kaune

Nesenai FB rašiau, jog prie LAKD DC50kW Islandijos pl. sutikau Mitsubishi Outlander, kuris atvyko, jog įsikrautų savo bateriją per CHAdeMO jungtį. Per tas 12 minučių žmogus supietavo pusę pietų, tad “tuščiai” nelaukė. Kai į Leaf’o-Tronio bateriją baigė sutekėti būtinos 9 kWh elektronų, estafetę perėmė Outlander PHEV. Likus ~2 minutėmis iki kol man sutekės 9 kWh, atvyko Tesla Model S 70. Moteris paklausė: “Ar čia juoda mašina ir laukia?”
Ir kai jau pradėjo įsikraudinėti Outlander PHEV, atyko Hyundai Kona. Žmogus priėjo prie manęs ir klausia: Ar čia visi laukia eilėje? Atsakiau, kad taip, bet aš jau išvažiuoju. Ar Jums būtinai čia reikia įsikrauti? Žmogus gan liūdnu veidu: Taip, beveik tuščia. Tai nusipirkau bėdelę…

“Bėdelė”… 🙂

Aš jam atsakiau: kitais metais bus dar blogiau.

Tad grubiai. Outlanderis 30 min. Tesla – (gal) 30 min. Tai Konai-Bėdelei tikėtina normaliai teko palaukti gal net 60 min. Bet gal ir mažiau. Tad su senuku Leaf’u su 18 kWh baterija važiuoti nuo stotelės iki stotelės gali prailgti kelionė, jeigu nesiseks rasti laisvų, kiekvienoje laukiant po 30~60 min. O čia į eilę buvo išsirykiavę 50+ kWh kategorijos atstovai.

Mano atveju DC įkrovimas kol kas aktualus daugiau dėl ASAP arba dėl SOH profilaktikos pramankštinant bateriją. Bet šis pavyzdys parodo, jog turint ar seną 24 kWh Leaf’ą, ar kito gamintojo modelį su 50kWh+ baterija, magistraliniuose keliuose jau darosi bedelės. Tad šiemet į pajūrį bus arba PHEV, arba Diesel. Senai važiavau į tą pusę su Diesel. Tad gal reikės traukti į kelionę su youngtimer’iu.

Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.