Savaitgalį teko važiuoti link Dzūkijos per Zapyškį, Marijampolę ir Kalvariją. Iš anksto buvo suplanuotas ~10min sustojimas Marijampolės elektromobilių įkrovos stotelėje. Kodėl ši stotelė “užvadinta” “Mariampolės” taip iki šiol nesupratau, nes iki miesto centro 6 km, o iki miesto ribos 4 km, https://www.plugshare.com/location/139030. Turint omenyje, kad šiemet pačiame mieste bus baigtos įrengti dvi greito įkrovimo stotelės, tai klausimas kaip jas pavadins: Marijampolės Centro ir Rygiškių Jono? 🙂
Bet čia ne apie tai. Šioje kelionėje įdomiausias nuotykis buvo tai, jog įkrovimo vietoje buvo sutiktas Spark nuomos automobilis Leaf2. Pajungtas įkrauti. Skamba kaip ir logiškai. Bet apie viską iš pradžių.
Išvažiuojant iš Zapyškio, pasižiūrėjau, ar veikia stotelė, nes nesėkmės atveju buvo galima ringtis mažesnio greičio maršrutą, sutaupyti kokias 6kWh, ir išvengti papildomo įkrovimo. Betikrinant stotelės būklę, pastebėjau, jog kaip tik tuo metu krovėsi “baltas leafas”. Tikrinimo laikas buvo 13:15, o baltas Leaf’as krovėsi nuo ~13:12.
Atvžiavom iki minėtos stotelės apie 14:07. Baltas Leaf’as nebesikrovė. Tikėtina, jog buvo pasibaigęs sesijos laikas jau prieš 20 min. Atsijungiau baltą Leaf’ą, pasijungėm įsikrauti savo. Per 12min “sukapsėjo” 10kWh, ir mūsų ekipažas pajudėjo toliau. Belaukiant, kol beterija įsikraus reikiamu kiekiu kWh, taip niekas ir napasirodė prie baltojo Leaf’o. Prieš išvažiuojant, pajungiau Spark’ą. Pradėjus įkrovimo sesiją, pasirodė, jog jis buvo sustojęs įsikrauti ties 67%. Tai tikėtina, jog per sekančią 30 min sesiją, jis pasiekė arti 100 procentų įkrovą.
Įdomiausia šios epizodo dalis, jog šiandien prisiminiau šią situaciją, ir pasižiūrėjau, o gi kada Spark’as išvažiavo? Pasirodo, jis ten svečiavosi gan ilgai. Tikėtina, jog išvžiavo apie 16:56h. Taip, beveik 17h. Beveik 4h buvo priparkuotas viduryje pievos. Dar įdomu tai, ar tas Sparko nuomotojas žinojo, jog įkrovos sesija trunka 30min, ir kad palikdamas 4h auto, jis tikrai negalėjo gauti pilnos baterijos įkrovos? Tuo labiau keista tai, jog ten pat esančioje EMSI degalinėje pramogų yra tik 1ha “furų” stovėjimo aikštelė. Nelabai norisi tikėti, jog žmogus ėjo 6km iki Marijampolės senamiesčio pasigrožėti Poezijos parku ir Kačių skvereliu. Ir po to 6km atgal. O gal visgi su taksi? 🙂
Plugshare nebuvo pasižymėjęs. Tai, žmogau, jeigu tu čia skaitai, tai laukiam iš tavęs Ačiū. Nes tikėtina, jog įkrovimo sesijos pratęsimas turėjo padėti tau pasiekti Vilnių be papildomo sustojimo Elekrėnuose arba Aukštadvaryje, priklausomai nuo to, pro kur važiavai 🙂
Bet kokiu atveju, atsižvelgiant į tai, kiek tenka girdėti įdomybių apie Sparko vairuotojus, kiek tenka sutikti tokių “pajungtų į tinklą” Vilniuje prie OperaHouso, ir kai dabar teko sutikti tokį prie Marijampolės esančioje ESMI degalinėje vidury pievos, kuris buvo pajungtas prie stotelės 4h, esu tvirtai įsitikinęs, jog kai kurie, kas naudojasi Spark’u, yra kilę iš Sirijaus… 🙂
One thought on “Įkrovimo stotelės ir Spark klientai”
Ner ka veikt zmonems😀