ĮvairenybėsNissan Leaf

Kaunas – Vilnius – Kaunas per Aukštadvarį su Nissan Leaf 24kWh Lizard.

Kartas nuo karto tenka aplankyti ir Vilnių. Visgi – Sostinė. Šį kartą kelionė dėl suplanuoto susitikimo, bet kartu ir kaip laisvalaikio, tad pasirenkamas Leaf’ukas – grįžti reikia 17:30.

Taigi 8:10, ir išvažiuojam iš Kauno. Ties “Mega” matosi, jog viskas eismas beveik stovi, impulsyviai priimamas sprendimas, apsisukti ir važiuoti per Aukštadvarį, sugaištama 15 min ir 8 km, turint omenyje, jeigu važiuoti iš karto per Aukštadvarį. Kelionė per Aukštadvarį įprastai yra 25 min ilgesnė, bet turit omenyje A1 rekonstrukcijos sukeltas spūstis, įtariu, jog gavosi “tas ant to”.

Aukštadvarį sustojama įsikrauti batteriją. Iš viso užtrunkama 25min. Galima buvo penkiomis minutėmis trumpiau, bet, kaip minėjau, niekas niekur neskuba.

Vilniuje pirmas reikiamas tikslas pasiekiamas su 25%, ir paliekama įkrovauti Unipark P9 32A Type2. Per 2 valandas baterija pilna, taip rodo OVMS programėlė.

Grįžtant atgal, sustojama Trakuose. Ir kol pasivaikščiojama ir papietaujama, Igninis On Type2 įkrovimo stotelėje, baterija įkraunama nuo 71% iki 97%.

Toliau vėl važiuojame link Aukštadvario, nes numatoma, jog ties “Mega” (jeigu ten atsirasti apie 16:30) tokiu metu ne kažką, nes optimistinė tikimybė pravažiuoti greitai (važiuojant nuo Muravos sankryžos) yra nereali.

Pajudant iš Trakų ir šiek tiek pavažiavus link Strėvos, Leaf’as perskaičiuoja savo prognozę, matyti, jog Kaune turėsime dar visus +10km negu reikia. Čia netaupant 92km/h greičiu. Šį kartą padeda tai, jog grįžtame pavėjui. O kai su Leaf modeliu jau įveikta kelios dešimtys tūkstančių kilometrų visomis įmanomomis oro ir eismo sąlygomis, šia nuvažiuojamo atstumo prognozė yra patikima.

Kadangi turime laiko daugiau (+30min), sustojame vėl tame pačiame Aukštadvaryje, trumpas 10 min pavaikšiojimas ir +3,5kWh, ir judame toliau.

Kauną pasiekiame su 22% (~4,4kWh) likučiu. Dar tenka pavažiuoti iki vienos įstaigos ir atgal. Galutinis dienos baterijos įkrovos likutis 14%.

Taigi, kiek kainavo kelionė iš viso? “Naminė” elektra 1,70 Eur + Unipark 1.80 Eur = 3.50Eur už 305km. Jeigu parkinge būtų buvus galimybė užtrukti tik 2h, gautųsi viso 2,90 Eur. Sąnaudos 16,4kWh/100km. Kelionėje praktiškai įkrovimui sugaišta 35 min, iš jų 15 min nebūtinos (jeigu labai reikėtų). Visi įkrovimai Vilniaus bei Trakų miestuose laiko nekainavo nei minutės, nes jų metu automobilis tiesiog stovėjo. Taip pat rytinio įkrovimimo Aukštadvaryje metu buvo tvarkomi darbiniai reikalai, t.y. šis automobilis kartais yra offisas ant ratų 🙂 Pagrindinis ir vienintelis šio maršruto minusas – ilgesnis negu A1 per Elektrėnus. Visa kita tik pliusai.

P.S. Aukščiau paminėta, jog Vilnius visgi Sostinė, bet Kaunas arčiau Lietuvos 🙂 O kai dar važiuojama su pirmuku Leaf’u, tai dar labiau aktualu, jog viskas arčiau 🙂

Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.