Volvo EX90, nors ir SUV’as, tiesiog patinka visomis prasmėmis: švarus dizainas, detalių formos, kėbulo proporcijos ir t.t.
Šiandien Volvo Car Lietuva paskelbė (ir visiškai neaišku, kodėl reklama pasiekė ir mane), jog jau galima užsakyti ir Lietuvoje, atvyks už metų. Kaina nuo 97,3k;
Modelis labai patinka. Tad išvalęs cookie’us, nupėdinau pasikomplektuoti, nes man dar nebuvo taip, jog įtiktų stardartinis-eko-variantas. Nors čia beveik premium segmentas, tai ir prisikomplektuoti nėra labai ką. Bet pabandžiau.
Taigi.
Galia. Standard 5,9 s vs Performance 4,9 s ir + 4185 €. Manau, kaip gan dideliai dėžei ant ratų 5,9 s iki šimto tikrai uyra žtektinai. Pavyzdžiui Volteris 7,1 s (rekordas 6,8 s). Ir labai noriu, jog turėtų eco rėžima., jog “nukarpytų” staigius pagreitėjimus.
Spalva. Siūloma standartinė “pilko dyzelio kaip Norvegijos ar Švedijos karštovaizdis žiemą” tikrai ne. Tik Balta. +1018 €.
Raltankiai. Tik 5 stipinų (22′). Nes 21′ keturių (šiuo atveju 4×2) yra baisiau negu baisu. + 968 €.
Interjeras. Beveik visas salonas iš perdirbtų medžiagų, kas yra tikrai gerai. Vet kadangi salone leidžiu savo laiką, tai jis man svarbus. Pridedam vilnos mišinį (dėl jo tekstūros) +1210 €.
„Pilot Assist“ paketas. Jo tikrai reikia dėl atstumo kruizinant ten, kur lenkti gan sunku (parkavimo funkcija useless, linijų laikymąsis kam? Nereikia). + 2432 €.
Galinės paaukštintos sėdynės +318 €;
Garsas. „Bowers & Wilkins“ +4114 €, nes kai noriu ir man patinka bosinės gitaros skambesys.
Tamsinti galiniai langai. Bandžiau visaip tiek su Ford C-Max “Pūkiu” be, Leaf’as Tronis taip pat su originaliai tamsintais stiklais, Volteriui taip pat teko tokia dalia jau atvykus į Lietuvą. Tad ilgiau pabandžius visus variantus. Patinka labiau su tamsintais stiklais negu be. +514 €.
Kalbys priekabai/dviračiams. Būtinai. +1210 €.
Ir viskas. Turim 108 776 € arba 10k nuo pradinės kainos.
Max galima susidėti iki 113 278 €;
Pabandykit ir jūs https://www.volvocars.com/lt-lt/build/ex90-electric