Taiva, apturėjau pirmą pažintį su galima Volterio alternatyva – susipažinau su Mercedes-Benz CLA 250+ AMG C174 kėbule.

Jeigu trumpai, tai yra visiškai mano kėbulo automobilis:
— keturių durų coupe;
— kieta, bet “mercediškai elegantiška” važiuoklė su, jeigu gerai pamenu, R21;
— žema sėdėsena, “prilaikančios” AMG sėdynės;
— viduje sėdėsena tokia, jog jautiesi šiek tiek “užspaustas”, kas man yra gerai ir patinka;
— ryški spalva (MB šią spalvą vadina Patagonia Red Metallic)
O kėbulo viduje techninė situacija tokia:
— Naujoji MMA (Mercedes-Modular Architecture) platforma (čia toji, kur priekyje jau yra bagažinė!);
— Baterija: 85 kWh panaudojamos talpos;
— Nuvažiuojamas atstumas (WLTP): iki 575 km (esu tikras, jog nekarštą dieną ne autostradoje ir visus 750 km arba net 800+ km).
— Varantieji ratai: galiniai, RWD (bet bus/yra ir AWD).
— Motoras: 200 kW;
— Sukimo momentas: 335 Nm;
— Įsibėgėjimas 0–100 km/h: ~6,7s
— Maksimalus greitis: apie 210 km/h (ribojamas elektroniškai);
— Įkrovimas: 10 → 80 % per maždaug 20 min. Max įkrovimo galia ~350 kW (vidutiniškai iki 80% pagal TelsaBjorn testus kažkur ~230 kW).
O dabar šike tiek ilgiau apie trumpą pasivažinėjimą.
Kilometrai sugeneruoti buvo šiek tiek riedant geriausia autostrada Lietuvoje – A5, lengvu užmiesčiu eismo sraute ir kaip gi be miesto kamščių. Viso apie ~82 km.

Esu skaitęs, jog MMA platformos AMG versijos rodo netikslų greitį, o vienu tarpu greitis buvo rodomas net 170 km/h, bet labai trumpą laiką.
Galimai klaida, nes greičio pojūtis mažas, aerodinaminis triukšmas net nesijautė, jog toki skaičiai būtų realūs. Tad nesu tikras, ar mano matyti skaičiai teisingi.
Sanaudos pirmyn su A5 ir užmiesčiu buvo stebuklingos: 9,8 kWh / 100 km. Gaila, bet foto nepasidariau. Ir tik po išvažiavimo atsiminiau, jog nenusiresetinau kelionės skaičiavimų, tai vidutinės sanaudos tikėtina būtų užfiskuotos mažesnės.
Grįžtant jau buvau apsipratęs su automobiliu, tad grįžus į ten, iš kur buvo pradėta kelionė, sanaudos jau buvo 12.5 kwh / 100 km.

Tikėtina, jog jos pakilo dėl eismo kamščių ir keletos greitesnių lenkimų apvažiuojant toyotas
Bet kokiu atveju, efektyvumas įspūdingas važiuojant sraute. Bet mano išgirtas efktyvumas iškart dingsta tuo pat metu, kai dešinė koja išlaisvina AMG potencialą.

Tai kaip ir minėjau: viskas tiko ir patiko. Labai. Bet skonis neturi draugų
Aišku, radau man netinkančių minusų, nors ši bandyta versija buvo su AMG paketu už 79k eurų, ir, pasak MB atstovo, dar buvo potencialo kelti komplektacijos vertę. Tai kas be ko papildomai galima užsisakyti versiją su AWD. O ką daugiau, taip ir nesupratau… Reikės pasigilinti



Tad rasti trūkumai pagimdė norą išbandyti “bazinę” versiją, kuri prasideda nuo 50k eurų. O tokia versija tikriausiai bus gruodį arba jau tik kitais metais. Tad laukit post’o apie “bazinę proletariatinę” versiją. O apie trūkumus vėliau.
P.S. Fun fact. Jau 20+ vnt naujojo CLA yra užsakyta ir neužilgo riedės Lietuvos keliais.
P.S.S. Primenu, jog Volteris pasyviai ieško naujų namų.