ĮvairenybėsNissan Leaf

Kaunas – Vilnius – Kaunas su Nissan Leaf 24kWh

Seniai jau buvo straipsnis apie Nissan Leaf 24kWh. Atrodo, jog viskas apie automobilį žinoma: kaip važiuoja prie +20’C ir kaip važiuoja prie -10’C, kaip važiuoja mieste, kaip užmiestyje.

Šį kartą apie kelionę į Vilnių. Galima tiksliau sakyti ne į Vilnių, o iki “Ikea’jos”. Lauke 0’C. Viduje +22,5’C, šildomos sėdynės ON, Šildomas vairas ON. Vėjas šoninis 4~6 m/s.

Iš namų pajudėta su 98% įkrova. Suplanuotas trumpas iki 15min sustojimas įkrauti bateriją A1 kelyje šalia Elektrėnų. Stotelė pasiekta su 37% važiuojant vidutiniu 99km/h greičiu. Planas buvo įsikrauti apie 3 kWh. Bet šiek tiek buvo užtrukta lauke, tad gavosi visos 6 kWh per 11min už 0 Eur. Toliau kelionė pratęsta jau su 110km/h.

Atvykus į Ikea, automobilis buvo paliktas įkrauti Ignitis greito įkrovimo stotelėje. Viso buvo įkrauta 16,6kWh už 4,15 Eur iki 98%. Įkrovimas buvo nutrauktas, nes atvyko įkrauti kilo Leaf’o. Šios sesijos laikas kelionės laiko neįtakojo, nes automoiblis bet kokiu atveju stovėjo.

Grįžtant atgal ir atsižvelgiant, jog važiuoti nereikės prieš vėją, buvo suplanuotas trumpas 6 kWh sustojimas A1 netoli Kauno esančioje “Pas Lado” aikštelėje. Bet planas labai greitai pasikeitė, nes netoli Vievio pralenkė Tesla Model S 85D. Ir klausimas buvo toks: jeigu ji stos, tai stos kur: Vievyje ar “Pas Lado”? Bet kokiu atveju būtų reikėję palaukti eilėje.

Tad privažiavus Vievio įkrovimo stotelę, buvo sustota ten, nes ji buvo neužimta. Ir per lygiai tokį patį laiką įkrauta 6 kWh per tas pačias ~11 min už 0 Eur. Pajudėta link Kauno su 85%.

“Pas Lado” Teslos nebuvo, tad matyt ji arba ji nusuko iš kelio dar iki Kauno. arba užsuko į Kauną, arba nuvažiavo toliau 🙂

Taigi į pradinį kelionės tašką buvo grįžta su 29% procentais. viso nuvažiuota 209km su ~196 W/km sanaudomis. Vidutinis kelionės greitis, įskaičiuojant ir 23 min įkrovimo sesijas, gavosi apie 68,2 km/h.

Kaina. Kelionės kaina, įskaičiuojant ir namų elektrą, gavosi apie 5,30 Eur arba 2,5 Eur / 100 km. Viso sunaudota ~42 kWh energijos. Žinoma, buvo galima Ignitis mokamoje stotelėję įkrauti tik pusę tiek, jog užtektų tik iki Vievio. Bet planas “B” visada geriau negu tik planas “A” 🙂 Tuo labiau, jog kelionėje buvo pasirinktas Nissan Leaf 24kWh 🙂


Dalintis:

2 thoughts on “Kaunas – Vilnius – Kaunas su Nissan Leaf 24kWh

  1. Kaip supratau, kraunantis Ignitis, 209 km įveikti 10 eurų neužtenka …
    Važiuojant dujomis ar dyzeliu 68km/h greičiu tikriausiai pigiau gaunasi…

    1. Gerai supratot 🙂 Tuometinėmis kainomis neužtektų 10 Eur už 42 kWh. Reiktų dar pridėti 0,5 Eur. Arba važiuoti kokiais 3~5 km/h mažesniu greičiu 🙂
      O lyginti galima viską. Čia tas pats kaip ir su statistika.

Leave a Reply

Your email address will not be published.