Jau nuo vasaros pradžios vis aplanko mintys, jog 5 metai su Volteriu, ir kažkur giliai yra ta mintis, jog laikas atsinaujinti. Ir tikriausiai jau į pilną BEV. Tad Volteris iš lėto ieškos naujų namų. Tad sudėjau trumpą santrauką, ką norėčiau paminėti:
Lietuvoje nuo 2020 m.:
BECM pakeistas į GM 24296900 (darbus atliko Marius / MJ amperonics). Plačiau:
Guolių “skardelių” problema taip pat pašalinta (S1A). Plačiau https://www.facebook.com/photo/?fbid=1037195121433813&set=a.610019534151376
Pakeisti visi eksplotacijos skysčiai prieš išriedėjimą į Lietuvos kelius. Kas metus alyvos ir filtrų keitimas (S1A). Ratų geometrija kas ~30k km (Gintautas / Autosabina Motors).
Ir bendrai – prižiūrimas pedantiškai (net 100ProcentuElektrinis.lt tai patvirtins 🙂
Originalus CURT (Class 1, GW 450 kg GTW 4 kg) kablys. Plačiau:
Žiemai: OEM R16 (J6) su premium BF Goodrich G-Force Winter2 205/55R16 94 H XL 69 dB (naudota vieną sezoną)
Vasarai: OEM R17 (J7) su premium Hankook Ventus Prime4 (K135) 225/65R17 94 H XL 69 dB (nuo šių metų pavasario)
Type2/Type1 kabelis įkrovimui namuose ir viešose vietose.
Du raktai.
DIY veikla:
— Tamsinti galiniai stiklai (galiojanti garantija)
— Plastic DIP;
— Kojų apšvietimas https://elektrinepavara.lt/2021/08/naujos-volterio-funkcijos/
— Kieta bagažinės “palangė”;
— Papildoma 12V rozetė bagažinėje;
Normalūs ridos/amžiaus trūkumai:
— Kėbulas turi vieną kitą susidūrimą su akmenukais, yra keli įbrėžimai dar net iš US.
— Jeigu naudojatės ne internetiniu radiju, tai Volteris ne visur Lietuvoje pagauna Žinių Radiją ir Gold FM (nusimato antenos-peleko modulio ant stogo keitimas – 30-70 Eur, čia visų GM liga).
Nemokamas parkavimas Vilniaus mieste su leidimu EL-8531 iki 2026-06-30
VIN: 1g1rc6s5xhu115809 https://elektrinepavara.lt/tag/1g1rc6s5xhu115809/
TA iki 2026-09
Rida: 147k km ir kinta, nes važiuojama beveik kasdien.
Baterija: SOH 89% / 46,3 Ah / 12.5 kWh

Kaina už viską €12800 (galioja iki 2025-12-23).