Švediškai kinietiškas Lynk & Co 02 „More“

Trumpai:
Galia: 200 kW (varoma galinė ašis);
Sukimo momentas: 350 Nm;
0–100 km/h: 5,5 s (greičiau negu MB CLA250+);
Baterijos naudojama talpa: 66 kWh;
Įkrovimo galia: iki 150 kW (DC) / 11 kW (AC);
Ratų bazė: ~2,73 m;
Prošvaista: ~16,5 cm (pristatomas kaip SUV’as);
Deklaruoja, jog galima nuriedėti 445 km (galima, bet ne visada);

O įspūdžiai po bendrų ~350 km važiavimo visais keliais yra taip pat visoki.
Salonas nustebino gan kokybiška apdaila ir erdvumu tiek priekyje, tiek gale – 1,83 m puikiai telpa gale už savęs. O bagažinės dydis turimiems poreikiams atrodo visiškai pakankamas. Išorės dizainas gyvai atrodo gerokai įspūdingiau nei nuotraukose – sportiškas ir išsiskiriantis.


Važiavimas tiek mieste, tiek užmiestyje patogus, tačiau nelygiuose keliuose juntama, kad salonas nėra visiškai tylus – pasigirsta plastiko garsai durelėse… Esant greičiui virš 100 km/h, atsiranda aerodinaminis triukšmas, tačiau bendrai važiuojant su srautu viskas yra gerai. Nors automobilis išlieka tikrai stabilus ir malonus, jausmas, jog važiuočiau su trumpesne ratų baze negu 2,73 m. Bijau net pagalvoti, jog Volvo EX30 bus dar blogiau. Bet bet kokiu atveju – Lynk & Co 02 „More“ vidaus apdailų kokybė visa galva aukščiau negu Volvo EX30.

Sąnaudos kelionių metu siekė apie 14~19 kWh / 100 km, kas yra visai priimtina turint omenyje automobilio dydį, kėbulo tipą ir galią bei kojos sunkumą. Bet, kaip ir minėjau, programinės įrangos skurdumas man nepatiko. Toks visiškai Nissan Leaf ZE0 lygio, tik “pridėta ekranų” bandant paslėpti, jog nieko detaliai nėra.

Tarp trūkumų – posūkių rankenėlės veikia neintuityviai, prie jų reikia priprasti. Kiek supratau, tai jos konstrukcija su keturiais mikro jungikliais, ir tai yra visiškai kitoks potyris negu iki šiol naudotų automobilių. Saugumo sistemos kiek per aktyvios ir jas reikia išjungti po kiekvieno automobilio įjungimo. Atstumo palaikymo sistema veikia tobulai, linijų palaikymo sistema – beveik tobula. Kas nepatiko, jog jeigu nustatytas pastovus geitis 100 kmh, įvažiavus į 50 kmh zoną, greičio palaikymas nustato 50 kmh, o išvažiavus – atitinkamai pakelia iki 90 kmh (arba 70 kmh ar pan.) Ir užsikelti iki 100 km reikia iš naujo. Nėra jokio „resume“.
Multimedija iš dalies nuvilia: ji gan graži, bet šiek tiek lėtoka bei labai ribota informacija apie energijos sąnaudas: nerodo baterijos įkrovos procentais, tik likusį atstumą.
Kita vertus, Android Auto veikia puikiai – greitai jungiasi, veikia stabiliai. Audio sistema groja gerai, nors aukšti dažniai šiek tiek girdisi, jog iškraipyti. Bet bendrai – garsas švarus, geras, bet ne super.
Taigi. Man Lynk & Co 02 „More“ – kaip už tiek pinigų gan galingas, stilingas ir smagus automobilis. Nors ir „švediškai kinietiškas“, pastatytas ant tos pačios „Geely“ platformos kaip Volvo EX30 ir Zeekr X.
Galiniais ratais varomi 200 kW suteikia vairavimo malonumą ir sportiškumo pojūtį, nors galinė ašis šiek tiek plaukioja, ir važiuoklės reguliavimas nėra pritaikytas super banguotam keliui. Sėdėsena viduje primena hečbeką net nepaisant SUV kėbulo tipo.

Renkantis komplektaciją, galimos tik dvi komplektacijos ir tik su dviem kainom ir keturios spalvos atrodo kaip tobulas balansas. Jeigu Lynk & Co 02 turėtų galimybę įmontuoti kablį vežti dviračius, tai būtų pasirinkimas per daug stipriai svarastant ir užsimerkiant prieš soft’o tuštumą.
Dėkui Vilniaus Sostenai, jog pasiūlė išbandyti Lynk & Co 02.