Chevrolet Volt

Volteris pamatė tikrą žiemą. Pirma dalis.

Viso 1174 km į žiemą. 7.1 l / 100 km. 14.2 kWh + ~83 l.

Daug lenkimų ir apvažiavimų 2+1 keliuose. Lietuvoje/Latvijoje 420 km – niekas nelenkė. Švedija/Norvegija – niekas nelenkė, buvo tik keli apvažiavimai Norvegijos E6 kely. Trumpai tariant, pasitaikius saugiai progai, buvo apvažiuojami visi be išimties.

Bagažinės tūris buvo sumažintas iki pat galinio stiklo.

Salone 23’C. Lauke: nuo 8’C iki -19’C. Vidutinis greitis ~83 km/h, įskaitant 3 idle sustojimus po 10~15 min Circle K degalinėse į WC ir įsipilti 95 numerio pasterilizuotų dinozaurų sulčių. Vienas 25 min idle sustojimas įvažiuojant į keltą ir vienas 20 min idle sustojimas kieme išsikrauti ir pasilabinti.

Šioje kelionės dalyje tikrai galutinai įsitikinau, jog Volteris ir R16 diametro ratai yra nuostabus derinys. O BFGoodrich’ai absoliutūs decibelų žudikai tokiam atstumui žinant, kad Chevrolet tikrai galėjo padaryti geresnę Volt’o garso izoliaciją nuo padangų triukšmo, ypač galinių.

Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.