Na, gal ne visai dar penki, bet prieš penkis metus aplankė sėkmė aukcione. Tad jau penki metai, kai aukcione pavyko sumedžioti Chevrolet Volt LT po eismo įvykio su norimu pažeidimu, o beveik penki metai, kai jis rieda ant Baltų žemių. Ir gal net geriau negu sėkmė, nes kai Volteris buvo atvežtas į Lietuvą, tapo aišku, jog perdažyti reikės tik galinį buferį. Dėl asmeninių reikalavimų estetikai buvo perdažytas ir pirekinis buferis. Taip pat reikėjo įsigyti visus tris galinius žibintus, nes nors, pažeistas buvo tik dešinys, bet kiti du “dingo” pakeliui. Taip, “dingo”, tokia jau realybė, ir su ja reikia kartais susitaikyti. Beveik visi, kurie Lietuvoje “tarpininkauja” įsigijant automobilius iš US aukcionių, jie tiesiog atlieka procedūras, o visi galimi netikėti “nutikimai” yra perkančio asmens atsakomybė. Automobiliai iš US pigių aukcionų dar yra vadinami “trash toys” – jie parduodami kaip šiukšlės, ir niekas už juos neatsako, jokių garantijų. Aukcionai suteikia galimybę automobilius apžiūrėti gyvai. Ir jie yra parduodami toki, koki yra aukciono dieną. Jeigu tą dieną jūsų aukcione nebuvo, jūs nebūtinai gausite tai, ką matote nuotraukoje.
Volterio atveju loterija pavyko labai gerai. Manau geriausia iš visų kartų, kiek teko bandyti žaisti sėkme nematant pačio automobilio. Aišku, reikėjo įsigyti ne vieną galinį žibintą, o visus tris. Per laiką pasitvarkyti dugno “apsaugas”. Bet kas liečia kėbulą – buvo viskas daugmaž gerai, kaip 60 000+ km ridos automobiliui.






