Chevrolet Volt

Žvėris betotinėse džiunglėse.

Chevrolet Volt Volteris

Praėjusiai metais atlikau ekspermentą su pandagomis. Volterio OEM “išmieros” yra 215/50R17. Kelis kartus JAV Volt’ų bendruomenėje mačiau panašių bandymų, tai nusprendžiau įsigyti 225/45R17. Ir patiko. Lyginant su OEM išmatavimu, minusai toki: sumažėjo prošvaista ~4~5mm, bet miške šis žvėris buvo tik vieną kartą, tad ir ką besakytų taksistai, man tai neaktualu, ir taškas 🙂 Ir labiau jaučiasi gilesnės asfalto provėžos. Sanaudos nepasikeitė.

O kas pagerėjo? Valdymas posūkiuose ir vingiuose – jokio plaukiojimo, kas man didžiausias džiaugsmas. Dar vienas niunansas – triukšmas: 68 dB (minus 3 dB). Priekyje žymiai jaučiasi, jog triukšmo mažiau, o gale dar niekaip nesuprantu, ar ženkliai sumažėjo.

Antra: šios Kelly UHP nėra pastiprintos kaip originalios Michelin Energy Saver, tad, nors profilis mažesnis, bet važiavimas daug minkštesnis. Ir trečia: praktiškai nuo ~35 km/h minant pėdalą iki dugno, ratai jau atlaiko visus 398 Nm ir 120 kW net ant sauso asfalto. Su “Energy Saver”, jeigu ilgai nelyta, tai ir važiuojant 50 km/h ratai prasisukdavo.

Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.