NaujienosNissan Leaf

7. Štai prieš tiek metų buvo pradėta sulaukti klausimo “Tai kiek nuvažiuoja?”

Nissan Leaf

Taip po truputį per tuos 7 metus Leaf’as ir nuriedojo beveik 108000 km vien tik Lietuvoje (bendrai su USA keliais – viso 136k km). Neteko jam būti nei Lenkijoje, nei Latvijoje. Bet Palangoje buvo net du kartus! Baterija kelionę Lietuvoje pradėjo nuo 88% SOH (12/12), o dabar turi 78% (10/12) SOH. Ir vis dar tenkina dienos poreikius ir ne tik. Kadangi baterija skaičiuoja jau vienuoliktus metus, tai viršino visus turėtus lūkesčius.

Aišku (asmeniškai man) jau pabodo du tris kartus per savaitę plauti tą pačią skardą. Galbūt norisi ko nors kito, kitokių formų. Buvo minčių persėsti į auksinį Hyundai Ioniq, bet nepavyko. Tad kol pagrindinei vairuotojai tinka ir patinka, tai tegul važuoja, kol ratai sukasi : )

Nepaisant kelių estetinių randų dešinėje pusėje – gedimų visiškas nulis (net jaučiu kaip pradeda trūkčioti akys BMW vairuotojams, bet taip rimtai – nulis gedimų). Tik važiuoklės/stabdžių eksplotacija. Net prieš tai buvęs MB W169 tikrai nebuvo toks nuobodus šiuo klausimu, nors su juo taip pat buvo klausimų, kodėl jis taip nenori gesti. : )

Aišku. Man, Audi Quattro evangelistui ir šiaip vis dar mėgstančiam ne važiuoti, o vairuoti, Leaf’o (Juke’o ir Pulsar’o) važiuoklė yra visiškai apie nieką (net troleibuso geresnė, nes prisipučia posūkyje) 🙂 Emocijos jokios net važiuojant tiesiai. Bet kas liečia patikimumą… Net neturiu su kuo lyginti. Su dviračiu? Ir tai klausimas, ar lyginasi.

Tikėtina, jog kita mūsų Leaf’o stotelė bus reinkarnacija į saulės elektrinę : )

Šiaip reikės prisėsti prie esamos TCO situacijos ir €/km bei €/mėn. Nes daug kas dar galvoja “Ar apsimoka?”. Tikslas pasiektas – 100k km. Tiek buvo projektuojama per 5~6 metus. Bet covid-19 truputį pakoregavo planus pasiekti numatytus km.

Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.