Chevrolet Volt

4 metai kartu su Volteriu

Chevrolet Volt

Volteris jau 4 metai su trupučiu suka ratus Lietuvos keliuose. Šiai dienai nuriedėta ~57000 km. Nors sakyti Lietuvos nėra tikslu. Labiau šiek tiek Europos keliuose: nes yra nuriedėjęs kelis kartus į Latviją, du kartus į Švediją, į Norvegiją. Kitą savaitę aplankys Lenkiją. Bet, o, tačiau – nežinau, kaip užskaityti Vilnių, nes dažnai tą miestą vadina Portugalija.. 🙂

Per šį laiką ir šiuos kilometrus buvo visko. Teko spręsti gamyklinius brokus/recall’us (ABS, BECM), šiek tiek buvo egzotikos – žiemą pasikabinti “ant dugno”, net teko pailsėti nuo Volterio kelis mėnesius (čia atskira kitos operos istorija). Buvo visko. Bet bendrai žinant, jog čia yra GM Opel DNR automobilis, tai patikimumas neįtikėtinas.

Prisitaikyti prie poreikių ir keisti Ford C-Max Energi “Pūkį” į Chevy Volt “Volterį” buvo gaila, bet kartu ir reikėjo bei pasiteisino. Darbo dieną 45-74 km visiškai elektriniai yra ir smagu, ir patogu, ir gale dienos dar liek keli/keliolika km užrakinti baterijos kilovatvalandėse. O kai reikia ASAP padaryti 220 km – jokio laukimo įkrauti ar laukti eilėje norint įkrauti (taip, tokių atvejų dar pasitaiko).

Chevrolet Volt


Kaip visada sakiau ir sakau dabar: tokioje mažoje vertėje ir savikainoje kol kas tik Ford Energi yra mažas prisilietimas prie EV naudojamo ypatumų, o Chevy Volt yra tikras EV be greito įkrovimo, bet su generatoriumi iki kitos rozetės tiems, kurie “dar vis bijo neduok dieve išsikraus, kas tuomet ir kaip reikės kažką daryti kažkur”. Mano asmeninis rekordas yra ~900 km vien tik elektra be lašo benzino generatoriui. Beje, Chevy pranešė, jog grįžta prie šios transmisijos komponuotės. Bus įdomu, ar sugrįš Volt’as, ar bus kitas modelis.

Taiva. Neužilgo profilaktinis važiuoklės patikrinimas S1A. Kaip kasmet, reikės daryti galinių stabdžių diskų ir kaladėlių profilaktiką, nes kai galinius stabdžiai yra naudojami tik stabdant nuo 20 kmh iki 0 kmh, tai nori ar nenori, jie dirba ne taip kaip Opel Astroje, ir to pasekoje atsiranda “reikalų” ant jų darbinių paviršių. Šio “reiškinio” labiausiai erzinantis dalykas – didesnis triukšmas iš galinių arkų. Ir kadangi diskai oksiuojasi vis greičiau, tai atitinkamai ir didėja triukšmas. O tokiam garsui aš jautrus 🙂 Todėl ir profilaktika kas metus arba net rečiau. O po to profilaktinis ratų suvedimas pas Gintautą, ir galų reikės judėti į trečią TA.

O po TA žiūrėsim, kaip čia mes važiuosim toliau.

Dalintis:

Leave a Reply

Your email address will not be published.